Асуулт хариулт

АСУУЛТ ХАРИУЛТ:

1.  30 хоногийн карт дуусах хугацаанаасаа 1 өдрийн өмнө дууссан яагаад?

Зарим сарууд нь 31 хоногтой байдаг. Жишээ нь : 1-р сарын 12-нд цэнэглэсэн карт 2-р сарын 11-нд дуусна. Учир нь 1-р сар 31 хоногтой.

User эрх болон картын хэрэглэгчийн нууц үгийг солих:

http://wsc.kewiko.mn/ardweb/ardwscis.dll   сайтруу  user эрх болон картын хэрэглэгчийн нэр,  нууц үгээр нэвтрэн орж нууц үгээ солиорой.

User эрх болон картын дуусах хугацааг харах:

http://wsc.kewiko.mn/ardweb/ardwscis.dll   сайтруу user эрх болон картын хэрэглэгчийн нэр,  нууц үгээр нэвтрэн орж дуусах хугацаагаа хараарай.

2. Сүлжээний кабелын утсаа дундуур нь таслаад лангийн утсаа өөрсдөө өнгийг нь нийлүүлээд залгаж болох уу ?

Сүлжээний кабель нь найман өнгийн утастай байдаг ба  дөрөв нь сүлжээний утаснууд, бусад дөрвөн  ширхэг нь цахилгааны утас байдаг. Өөрсдөө холбосон тохиолдолд төхөөрөмж шатах магадлалтай.  Та  манай салбарт хандаж засварын инженерээр кабелын утсаа янзлуулаарай.

3.  Гэртээ Wireless Router төхөөрөмжтэй. Яг Router төхөөрөмжийн хажууд байх  үед цацагчаараа интернэт ороод холдохоор интернэт тасалдаад байна. Үүнийг яаж янзлах вэ?

Wireless Router  төхөөрөмжөө reset хийж байгаад дахин тохируулж ашиглаж үзээрэй.

4.  Цахилгаан  тасарсан хугацааг картын хугацаан дээр  нөхөж олгодог уу ?

-          Кевико компаниас хамааран сүлжээ тасарсан нөхцөлд лавлах утсанд холбогдож картын дугаараа тэмдэглүүлснээр  картын хугацааг нөхөж олгоно.

-          Кевико компаниас хамааралгүй хүчин зүйлээс шалтгаалан сүлжээ тасарсан тохиолдолд картын хугацааг нөхөж олгохгүй.

-          Хүчинтэй хугацаанд ашиглаагүй картыг буцаан авахгүй, солихгүй, нөхөн төлбөр олгохгүй

5. Интернэт хөтчийн кэш хэрхэн цэвэрлэх вэ?

Интернэтээр ямар нэг вэб сайт руу хандахад тухайн сайтын зураг баннер, дуу гэх мэт элементүүд нь  компьютерийн хард дискэнд түр зуурын файл хэлбэрээр хадгалагддаг бөгөөд үүнийг cache буюу кэш гэдэг. Эдгээр файлуудын хэмжээ ихсэх тусам таны компьютер гацах магадлалтай.

-          Chrome/Хром/-Control/ctrl/+Shift+Delete зэрэг дарахад  Clear browsing data

гэсэн цонх гарч ирнэ. Cached images and files-ийг чагталж сонгоод Clear browsing data дарж кэш цэвэрлэнэ.

-          Mozilla Firebox/Мозилла/- Control/ctrl/+Shift+Delete зэрэг дарахад Clear all history гэсэн цонх гарч ирнэ.  Cache чагталж сонгоод Clear now  дарж кэш цэвэрлэнэ.

6.  Wireless.kewiko.mn гэж хандаад нэвтрэх хуудсаа дуудахаар гарч ирэхгүй байна. Нэвтрэх хуудсаа  яаж гаргах вэ?

Та дотоодын ямар нэг ******.mn сайт руу хандалт хийхээр нэвтрэх хуудас гарч ирнэ.

7.  Гадаа сүлжээ хүлээн авагч төхөөрөмжийн гэрэл асахгүй, хар адаптер дээр нь гэрэл асаж байна. Яаж шалгуулах вэ?

Сүлжээ хүлээн авагч төхөөрөмжийг бүх холболтын хамт төв салбар дээр авчирж засварын инженерээр шалгуулаарай.

8. CPE100, Microtik Lite-5 энэ 2 төхөөрөмж ямар ялгаатай вэ?

CPE100 төхөөрөмж нь 2,4GHz давтамжаар сүлжээ хүлээн авагч,  Microtik Lite-5 төхөөрөмж нь 5GHz -давтамжаар сүлжээ хүлээн авдаг. Таны гэрийн байршилд аль төхөөрөмж тохирохыг салбарт хандан мэдэх боломжтой.

9. Хэрэглэгчийн  сүлжээ хүлээн авагч төхөөрөмжийг өмнө нь өөр байршилд ашиглаж байсан. Одоо өөр байршилд ашиглах гэхээр сүлжээ орж ирэхгүй байна. Яах вэ?

Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийг өмнө нь ашиглаж байсан байршилд инженер очсон бол зөвхөн нэг сүлжээний антенаас сүлжээ хүлээж авах тохиргоо хийсэн байгаа. Иймээс Та сүлжээ хүлээн авагч төхөөрөмжөө манай салбаруудад хандаж түгжээг нь  гаргуулах шаардлагатай.

10. Wifi цацагч төхөөрөмжийн  арын RESET товчыг дарсан тохиолдолд яах ёстой вэ?  

WiFi цацагч төхөөрөмжийн  арын reset товч дарагдсан бол тохиргоо нь    алдагддаг.    Энэ тохиолдолд kewiko intrenet фэйсбүүк хуудсанд хандаж шинээр тохируулах заавар авах, эсвэл салбаруудад хандаж шинээр тохиргоо хийлгүүлээрэй.

11. Кевико картын  хугацааг зогсоох эсвэл хаалгах боломжтой юу?

Кевико интернэтийн картын хугацаа анх нэвтэрсэн хугацаанаас эхлэн тоологддог. Хэрэглэгчийн карт, user эрхийг хаах болон хуцагааг зогсоох үйлчилгээ байхгүй.

12.  Төхөөрөмжийн эвдрэл гэмтэл дээр инженер дуудаж болох уу?

Хэрэглэгчийн төхөөрөмж эвдэрсэн нөхцөлд  сүлжээ хүлээн авагч төхөөрөмжөө бүх холболтын хамт манай төв салбарт авчирж засварын инженерт шалгуулна.

13.  Одоо ашиглаж байгаа хэрэглэгчийн карт, user эрхийг гээгдүүлсэн бол яах вэ?

Та 7777-7778, 21-252518 лавлах утсанд холбогдож өмнө ашиглаж байсан хэрэглэгчийн картын нэр, user эрхээ  хэлсэнээр сэргээлгэх боломжтой.

14.   Хадгалагдсан картын хэрэглэгийн нэрийг хэрхэн устгах вэ?

Google chrome – Settings – Passwords and forms – Manage passwords – Устгах картаа сонгоод ард нь байгаа × (delete this item) – Done дарна.

15.   Нэвтрэх хуудас шууд дуудахгүйгээр интернэтэд холбогдох боломжтой юу?

Өрхийн интернэт хэрэглэгч заавал нэвтрэх хуудсаар дамжин интернэтэд холбогдоно.

16.   Цахилгааны хязгаарлалт гэдэг нь ямар учиртай  вэ ? Манайд тог байна.

Манай сүлжээ цацаж байгаа антен цахилгаанаар ажилладаг бөгөөд тухайн байршилд цахилгаангүй үед сүлжээ цацах боломжгүй байдаг. Цахилгаан Түгээх Станцаас засвар үйлчилгээ болон гэмтэл гарсан тохиолдолд цахилгааны хязгаарлалт хийгдэнэ.

17.   Wireless Router –ийн нууц үгээ марчихлаа яах вэ?

Манай салбаруудад хандан тохиргоо шинээр хийлгээрэй. Мөн и-майл хаягаа манай лавлах 7777-7778 дугаарт хэлж бүртгүүлснээр router төхөөрөмжийн заавар и-майл хаягаар авч болно.

18.   Кевико Wi-Fi-ийг хаана ч хамаагүй ашиглаж болох уу?

Улаанбаатар хотын нийт гэр хороолол, зуслан /ЧД Гүнт, СБД Санзай, ХУД Био, БЗД Гачуурт, Налайх дүүрэг, СХД Тахилт / хүртэл хамрах хүрээтэй. Мөн хотын төвийн үйлчилгээний төв, паб, ресторан зэрэг олон нийтийн газруудад сүлжээ орсон эсэхийг Kewiko.mn сайтын  хамрах хүрээ хэсгээс харах боломжтой.

19.  NotebookWi-Fi сүлжээн дээр улаан хэрээс гараад байна?

Wireless картаа унтраасан байна. Асаахын тулд Fn + F2 дараад дэлгэцээ унтрааж асаагаарай.

20.  Сүлжээний лан картаа яаж таниулах вэ?

- Start-computer ( mouse2)-manage-device manager-network adapters руу орж харна.

- Сүлжээний карт танигдсан бол: Atheros ar8121/ar8113/ar8114 ethernet controller

- Сүлжээний антен танигдаагүй бол: Other devices- Ethernet controller

21.  Wireless Router дээр WAN гэрэл асахгүй байна. Яах вэ?

- Төхөөрөмжийн бүх холболтыг зөв холбогдсон эсэхийг шалгаж үзээрэй.

- Лангийн утсаа шалгаж үзээд өөр утсаар сольж залгаж үзэх.

- Хэрэв сүлжээнд холбогдохгүй бол салбаруудад хандаж шалгуулаарай.

22.  Нэвтрэх хуудас гарч ирээд картын дугаараа оруулаад нэвтрэх дарахаар Тавтай морилно уу? гээд салаад байна яах вэ? 

-          Та картын дугаараа оруулаад нэвтрэх дарсны дараа гарах хэсгийг дарахгүйгээр өөр хуудасруу шилжээрэй.

-          Картын хэрэглэгчийн нэрийг оруулахаар дахин дахин нэвтрэх хуудас гараад байвал доорх тохиргоонуудыг шалгаж үзээрэй.

-          Invalid username or password- картын дугаар, нууц дугаараа буруу оруулсан тохиолдолд ийм алдаа заана.

-          Prepaid card expired- картын хугацаа дуусахад ийм алдаа заана.

-          You are already logged in access denied- нэг хэрэглэгчийн эрхээр 2 хэрэглэгч нэвтрэхээр оролдож байгаа бол дээрх алдаанууд заана.

23.  IP хаягаа авсан хирнээ нэвтрэх хуудас гарахгүй байвал.

Control panel-Network and internet-Internet options-Advansed- Reset-Delete personal settings-Reset дарна.

24.  Сүлжээ хүлээн авах төхөөрөмжийн бүх гэрэл ээлжилж асаж унтраад байгаа бол яах вэ?

Төв салбарт сүлжээ хүлээн авагч төхөөрөмжийг бүх холболтын хамт / сүлжээний кабел, адафтер /  авчирж  шалгуулаарай.

25.   Сайт руу хандалт хийж болохгүй. This site can’t be reached Ийм бичиг гарч ирээд орохгүй байна

Та хандаж байгаа сайтаа өөрчлөөд үзээрэй. Тухайн хандаж байгаа сайт нь хаагдсан эсвэл алдаатай бичилт хийгдсэн нөхцөлд дээрх алдаа заана

26.   Интернэтэд холбогдсон боловч веб хөтөч ачааллахгүй байна.

Энэ үед хэрэглэгч комптьютерийн anti-virus програмын protection(хамгаалалт)-г багасгах эсвэл түр хаах, control panel-windows firewall-г off болгон хаах хэрэгтэй.

27.   Интернэт орохгүй болохоор нь компьютерийнхаа дотоод тохиргоог шалгахад IPv4 address 192.168.88… тай байна. Speed 10Mbps-тай  Компьютер хаягаа авсан байхад интернэт орохгүй байна.

IPv4 address нь 192.168.88…. гэсэн хаяг авах нь зөв. Гэхдээ Speed 10 Mbps байгаа бол таны интернэт орохгүй. UTP  кабелын утас холбогдохгүй байна гэсэн үг юм. Speed нь 100 Mbps байх ѐстой.

Видео

Санал асуулга

Та манай Kewiko_Wifi сүлжээнд хаанаас холбогддог вэ?

  • Баянзүрх дүүрэг (27%, 1,601 Votes)
  • Сонгино хайрхан дүүрэг (25%, 1,479 Votes)
  • Чингэлтэй дүүрэг (16%, 943 Votes)
  • Сүхбаатар дүүрэг (10%, 617 Votes)
  • Хан-Уул дүүрэг (9%, 543 Votes)
  • Баянгол дүүрэг (8%, 486 Votes)
  • Налайх дүүрэг (5%, 292 Votes)

Total Voters: 5,961

Loading ... Loading ...

Биднийг дагаарай